Fredag!

Idag är det fredag till er som har missat det ;) Fredag betyder Vampire Diaries så där kommer jag sitta bänkad ikväll ;) Som ni alla vet så åker jag till Eskilstuna idag! Kommer bli niiice! Igår blev det ju bara ett inlägg men tiden fanns inte till mer.
Förutom att åka bil idag ska jag hinna med: Vampire Diaries, fixa Pyroman, packa det sista, fixa mig, vara social och lite sånt. I helgen kommer det bli några inlägg det kan jag nästan lova! Men kanske inte på söndag för då ska Pyrro mätas och jag ska fixa allt och så en jag kan kanske överraska med två istället? Haha vet inte vad jag skriver för jag är så trött xD ÅHHH just nu är jag lite avundsjuk på KATTA för hon är i sälen.
Men det var lite uppdatering från lilla mig.
Puss på alla er // Moa Tha Gästbloggare :D
Haha bjuder på en bid på mej och min kusin, jag vet vad ni tänker:
SNYGGINGAR! :D <3

Tidigare kommentarer:
Postat av: Cornelia

VD IN MY <3 !

2011-03-04 @ 20:02:04
URL: http://corneliabergstrom.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0