Gästbloggning

Jag bloggade ju tidigare idag men när jag kastade in outfiten kan jag ju lika gärna göra ett inlägg också :)
Glöm inte att gå in på min lilla blogg :D<3 Tryck här! :D<3
Jag har precis kommit ur duschen och har ätit. Jag kom hem från stallet runt 7. I stallet red jag som jag sa att jag skulle göra och vad kan jag säga mer än att Pyroman är en pärla! Jag fixade han och väntade lite på pappa för en massa saker ändrades och jag var hungrig och blodsockret låg på 0 men som tur är så är jag pigg och glad igen ;) Hos Ida gjorde jag inte så mycket typ flummade i soffan, hihi! I stallet fick hon värsta rycket och skrek att jag såg ut som Pippi! Ingen aning om vad hon höll på med men hon höll på att ramla om kull av skratt.... Sen när vi var ute och red fick hon ett likadant ryck men över sin och Trollas skugga, men hon lugnade sig till slut.
Nu ska jag fixa lite och titta på svtplay men jag lovade Katta att gästblogga under hela tiden hon är borta så imorgon kommer jag tillbaka :D Ska kanske ta tåget/bussen till stallet imorrn också med Ida för skojjs skull men vi får se hur det blir med det xD
Kram // Moa :D
Det är inte världens bästa bild men det är jag och Katta :D<3

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0