Kilroy ♥

Red Min bebis igår ! :D <3 Jag hoppade med han :D det gick skitbra (Y) men en gång när han var ensam i ett hörn (det läskigaste ;))  och alla andra var i ett annat hörn så när jag skulle fatta galopp så typ skenade han till dom andra hästarna. Han drog ner huvet mellan benen så jag kände hur jag åkte längre och längre fram och precis när han skulle bocka så var han framme vid dom andra hästarna. så han han inte som tur var :) men jag ramlade inte av iaf ;D
Innan, på min lektion så red jag Lara. Hon hade kastat av Emma dagen innan men hon var lugn :D Så det gick helt okey (Y) Hon hade jätte lugn och mjuk arbetstrav ! (Y) :D
puss  ♥

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0