Moa gästbloggar

Hej alla Kattas läsare! :D
Idag åker Katta till sin pappa och imorgon åker hon till Sälen så jag har lovat henne att ta hand om gästbloggningen.
Ni vet säkligen redan vem jag är, hihi  jag är ju känd för ni vet "jag glömde" eller känd var väll att ta i men det är jag iallafall. Jag är Moa som sagt och är 13 år, 14 i maj. Jag går i Kattas klass och har 3 ponnysar. Två shettisar och ett gotlandsruss som jag tävlar ponnytrav med.
Idag ska jag åka till stallet med min kompis Ida och vi ska rida. Senare ikväll när jag kommer hem ska jag sitta vid datan och slänga in en bild på Kattas outfit, kan förvarna er om att hon är skiiitsöt idag också!
Men bli som sagt mer uppdatering senare för nu ska jag vara social! :D
Puss till er alla Katta läsare <3
Min ponny är den svarta, han heter Pyroman :)<3

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0