Svar till frågestunden, del 2 :)

Från Emma:

Vad betyder jag för dig? ;)<3

Hela ditt namn? 

Hur lång är du? :o

Favorit plagg i din garderob? :D

Favorit djur?

Vilka är dina bästa vänner? ;)

Svar:
Otroligt mkt<3
Katarina ***** Block ;)
167,5 cm :)
Min brunvita bagheera (stavn.?) tröja :)
Katt och hund.
Orkar inte räkna upp alla :D
Från Moa T:

Jag frågar mer :)

Vilken/vilka är dina favorit affärer?

Om du va på en öde ö med en kompis, vem skulle du ta med dig?

Mobil elr data?

Aldrig mer kunna rida eller aldrig mer kunna springa?

Se ut som Kissie elr den där tjejen som du skicka skärmavbild på?

Pizza elr kebab?

En lugn filmkväll med dina närmsta vänner elr en flummkväll med dem?

tält elr husvagn?

Humlor elr flugor?

Chips elr godis?

Vilka är dina 5 favoritlåtar?
Svar:
Gina Tricot, Bik Bok, typ :)
Jag vet inte ;)
Dator :D
Aldrig mer kunna springa !
Kissie kanske, eller hon, nej jag vet inte :p
Pizza
Flummkväll ! Du känner väl mej ? ;)
tält ;D
Humlor.
godis :)
Har inga favoriter :p
Från Lilli:
vem ä du kär i? :)
Svar:
En kille :)
Från Emmi:

1. Vilket är ditt roligaste minne ifrån stallet?
2. Läser du min blogg? (emmiiizz.blogg.se)
3. Hur skulle du beskriva dig själv med ett ord?
4. Vad vill du helst ha, pojkvän eller häst?
5. Hur många läsare har du per dag? (ungefär)
6. Hur kom du på ditt blogg namn?
7. Vad är det tokigaste du har gjort?
8. Myskväll med en speciell person eller flum kväll med tjej kompisarna? 
9. Vad faller du för hos killar?
10. Hur ser din drömkille ut: Lång/kort? 
11. Smal/tjock? 
12. Blondin/brunett? 
13. Äldre/Yngre? (hur många år äldre eller yngre?)
14. Ska han vara: snygg, populär men dum/taskig eller inte jättesnygg, lite töntig men världens snällaste? 
15. Flum i stallet eller vara hemma hela dagen?
16. Vad är ditt favoritplagg?
Svar:
1. När vi körde skottkärrerace tror jag :)
2. Självklart ! (Y) :D
3. Flum ;)
4. HÄST ! <3
5. Senaste dagarna 15-20 unika ungefär.
6. Vet inte, har ingen fantasi så blev väll bara nåt, var ett tag sen ;D
7. Tokigaste, Jag ha gjort massor med tokiga saker men fick typ hjärnsläpp och kommer inte på nått tokigaste just nu men en tokig sak var när jag och en kompis var uppe på ett dagistak, och så kommer en kille som joggar, och springer mot oss, så vi springer över hela taket, hoppar ner på andra sidan och kubbar därifrån eller när vi var på skoltaket och så kom larmcentralen så då kubbade vi oxå därifrån. haha ^^
8. Svårt, vet inte 50/50 ;)
9. När dom visar känslor, och så älskar jag killars leende och ögon !
10. Lång, (biff;))
11. smal.
12. Inte blondin kanske men ljushårig :)
13. Äldre, 1-3 år.
14. inte jättesnygg, lite töntig men världens snällaste :)
15. flum i stallet ! Du känner väl mej ? ;p
16. Min brun-vita bagheera tröja (bild där uppe) Och så älskar jag pappas t-shirtar <3
Tack för alla frågor ! :D

Tidigare kommentarer:
Postat av: Sophie

Chris Medina - What Are Words, men den e skit ny så finns bara på youtube;) <3

2011-03-28 @ 20:16:44
URL: http://fluuff.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0