Svar till frågestunden, del 1 :)

Från Moa T:

*Favorit hästar 1-2-3-4-5?
* 1. Kilroy såklart <3
2. Bönan :)
3. Hallona
4. Staro och Antonio på delad plats :)
5. Merci

*Vill du följa med till stallet ngn dag i veckan och KÖRA Pyrro? :)
* Klart jag vill men du får ju bli frisk snart.

*Vem utav killarna som har varit och är med i ponnyakuten tkr du är snyggast?
* Jag tror han heter Jacob, men suger ju på att hålla reda på alla namn, men du vet den korta blonda killen :)

* Om du fick rida vilken häst som helst i heeela världen, vilken skulle det va?
* Jag vet faktiskt inte, det finns många, men ingen jag verkligen verkligen vill rida :) Bönan mest isf. <3

*Vilka bloggar följer du?
* Foki, Kissies, Micahs, desiree och paow.

* Vilket är det bästa av våra minnen? (av dem få vi har hunnit med, men fler ska det bli!)<333
* Finns många underbara minnen med dej men det bästa är nog när vi var ute och körde Danielle och Antonio sista dagen när vi först såg en älg och sen när vi körde bredvid varann på raksträckan och Antonio gick så bra ;) <3

Från Nathalie:

1. vad heter du i mellannamn
Det säger jag inte till någon, är bara två kompisar som vet det. Jag vill hålla det hemligt, har aldrig sagt det :)

2. vad heter din favohäst
Kilroy :)

3. vilka är dina tre bästa kompisar 
Ojj, jag har många bästa kompisar.

4. har du någon kille eller är du kär i nån 
Jag har ingen kille men är kär i en ;)

5. är du oskuld 
aa :)

6. vad brukar du göra på helgerna
på helgerna så brukar jag träffa kompisar, och på söndagen är jag ju i stallet hela dan (träffar ju kompisar där oxå) annars sitter jag vid datorn :)

Från Mimmi:

1. Vilken är den sexigaste frukten du vet?
Har ingen aning, inte kiwi iaf ;) men päro n kanske :p

2. Juice eller oboy?
O'boy !

3. Visst är jag mkt bättre än alla? (a)
Kanske det ;)

4. Snyggaste kändisen?
Finns många, men Chad Michael Murray <3

5. Ditt fullständiga namn? :D
Katarina ***** Block

6. Favoritgodis?
Bilar :)

7. Favoritbär? :D
Blåbär.

8. Favoritsak i ditt rum?
Datorn :D

9. Den absolut snällaste personen du känner?
Jag själv ofc ;D

10. Tycker du om Justin Biiiiieber? :D
Nej :)

11. Favoritord? Okidoki :D
Venne

12. Favoritband/artist?
Variierar men just nu Green Day :)

13. Roligaste hemsidan?
http://fanten.se (haha Ida (K))

14. Hur kan du vara såååååå söt?! :o
Är tyvärr inte söt men jag venne hur du kan tycka det ;)

15. Vad är du helst; rik och ful eller snygg och fattig?
Rik och ful ;)

16. Snyggaste enligt dig bilden som någonsin tagits på dig? :D 

17. Vad använder du för glödlampor?
Ingen aning :p

18. Stället du helst skulle vilja befinna dig på just nu?
På Kilroy, eller möjligtvis hos *host* han ;)

19. Favoritaffär?
Gina Tricot regerar ! :D

20. Vad vill du bli när du blir stooor?
Nåt me djur.

21. Det fulaste plagget du har i din garderob?
*Går och tittar..* En jättegammal svart-vit kjol.

22. Favorittuggummi? :D
Hubba Bubba :)

23. Favoritfilm?
Hip Hip Hora :D

24. Vilket lag hejar du på i typ hockey/fotboll? DU MÅSTE SVARA NÅGON!
Hammarby <3

25. Vart föddes du?
Karolinska :)

26. Vilka typ 5 är dina närmaste vänner?
Ojj, Är nog du, Moa T, Ida W, Moa & Ashley (Har ju inga lektioner med er andra, förutom du, så har ju glidit ifrån dom :()

27. Din favorit bloggare av dom "kända" ?
Foki :)

28. Vem är den snyggaste svensken du kan komma på? :D
Ojj, just nu kommer jag bara på, nejj jag kommer fan inte på nån .. ;)

Tidigare kommentarer:
Postat av: Anonym

Naaw älskling du är också en av mina närmsta vänner! <33

Haha glömmer aldrig siste raksträckan med Antonio och Danielle! Fyfan vad kul det va :D <33

2011-03-28 @ 18:53:22
Postat av: Moa

FUCK OFF! mitt namn och min bloggadress försvann när jag skicka den förra kommentaren om Danielle och Antonio, aja du visste att den var min och nu fick du en extra kommentar ;D <333

2011-03-28 @ 18:54:32
URL: http://monteryttarna.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hahahha vaddå bara två av dina vänner som vet? Jag vet att det är **** men asså frågade bara för att, btw vet nog olle också, och Corris. :))<3

(och jag är visst lite bättre än alla andra )<3

2011-03-28 @ 21:39:45

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0