Test bara för att ha massor att läsa x)

Vilken svordom använder du mest? Fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 10.45
Var köper du dina matvaror ifrån? ICA och COOP ;)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? både och :)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? jag skulle nog använt dom till massa nya kläder och saker jag behöver. typ åka till stan och shoppa massa SAKEEER ! ;)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? kanske
Äger du några popband t-shirts? nej :)
När flög du senast? maj 2010
Pratar du några andra språk? alltså jag kan ju engelska, och lite franska ;)
Har du gråtit offentligt? ja.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja, fler i öronen.
Vad har du med dig in på bion? typ allt möjligt ;)
Vad har du för väder? snö, kanske sol :)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? jag vet inte, jag går ju lxm i sjuan :P
När sov du senast på golvet? minns inte..
Gillar du din boendesituation? va? x)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst 8 ;)
Är dina dagar fullbokade och stressiga? aa, ibland :D
Hur gammal blir du nästa födelsedag? fjorre, nej 14 ;D
Tror du på liv på andra planeter? kanske.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? vafan katta xD
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? kanskeeee...
Tycker du om att krama folk? ja?<3

Äger du en digitalkamera? haha nej xD
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? typ ingen jag kommer ihåg... kanske katten Gustaf xD
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? haha ja?
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? ibland
Är du mörkrädd? sometimes ;)
Tre saker du alltid har med dig? BH, trosor och mobilen :D

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0