Torsdag

Det är Torsdag och jag sitter hemma hos Ida xD

Jag ska ta tåget som går 16.13 hem.
Tidigare idag har jag hunnit med att rida min lilla älskling och han gick fantastiskt bra men han var piggelin (som vanligt) och höll på lite, hihi. Jag mockade hagen och mös med älsklingen. Typ det jag har hunnit med sen jag gick upp imorse. Just det jag fotograferade dem små hästarna också :p

Imorgon åker jag, mamma och Pyroman till Eskilstuna :D Like it! :D Vi ska åka till mina kusiner Natalie och Kevin, det var hos dem som jag och Katta praoade. 

Ikäll ska jag duscha, äta, smörja Pyromans saker, packa, ringa sötnosen Katta och sitta vid datan. Får se om jag hinner med att blogga men det tror jag :D  

Puss på er alla läsare och glöm inte min lilla blogg :D // Moa tha gästbloggare


Hihi en suddig bild och jag ser utsom en gris men den där ponnyn däremot
är super fiinast !! <33

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0