Julia

Kom hem från ett tag sen från Julia! :)
Åkte dit igår och hem idag :p
Vi har typ snackat, vart i stallet, kollat på film, varit i västerås och a :)
sjukt kul att träffa henne, vi har inte träffats sen i somras. sen träffade vi Rebecka oxå som jag inte träffat sen förra sommarn! ;o och Linda träffade jag oxå, skulle även träffat Alicia men jag tog ett tidigare tåg så :p
Det tog exakt 2 timmar från att tåget åkte från västerås till att jag klev av tåget hemma i Lindholmen, lite komiskt faktiskt! :)
btw så var det sjukt kul att träffas och snart borde vi fan träffas igen! då ska vi få med oss Johanna oxå ;)
Imorn blir det stallet och löshoppa plutten, puss

Tidigare kommentarer:
Postat av: Julia

Det va jättekul att träffas! <3

Nästa gång ska Johanna vara med, det är ju självklart! ;)

2011-11-02 @ 20:29:56
URL: http://LoveDerby.bloggplatsen.se

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0