Teeest

JAG SOVER: inte så mkt när det är skola :p 

MIN FRITID:
Hästar!
OM SEX MÅNADER: typ fyller älsklingen 15 och får ta storhäst-licens! :D
JAG SAMLAR PÅ: nya enkronor ;)
JAG BLIR GLAD AV: Att se Zune <3
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: idioter
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: gröna


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN:
Moa typ eller den som förstår mest om just den grejen.
GILLAR DU GOLF: Nej.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Pengar
VAD HAR DU NU: en dator i knät
SENASTE FILM DU SÅG: film? eh... I am number four :)
VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU: att mamma måste fråga; "va?" hela tiden när man snackar med henne -.-
VARFÖR: Drygt
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: halv tio -.-
HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG, I SÅ FALL VAD: Mackor, youghurt
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: a
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG : förut? ja inatt? nej
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: venne, kollade bara lite halvt sådär
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: nej
HUR SVARAR DU I TELEFON: hej

VAD LÄNGTAR DU MEST TILL: just nu? någon.. eller vad? hm.. sthlm horse show
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: käka, datorn, oth <3 tagga skola
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: skola, sen till Zunis! :D <3
VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON: träffa pappa
VAD ÄR DU BÄST PÅ JUST NU: Allt fan!
VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR: venne, nåt med djur
VAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR: Kanske bor kvar i sthlm, annars flyttar jag uppåt
HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST: nee
EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET: inte så mkt
ÄR DET OKEJ ATT GRÅTA: Herregud, ja?
NÄR GRÄT DU SENAST: Ett par veckor sen när jag bråkade med pappa och han förbjöd mej att åka till stallet, haha? :)
PRATA ELLER VARA TYST: Prata fan!
VILKEN ÅRSTID TYCKER DU BÄST OM: Vintern <3

LADDAR DU HEM MUSIK & FILM FRÅN INTERNET: Ja, ibland
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN EN MILJON: Köpa så mycket kläder att jag skulle behöva köpa en ny garderob typ! :D
VAD ÄR DET BÄSTA MED JULAFTON: Julklapparna! haha nej skoja, snön i think. Och att typ träffa personer man tycker om, kanske ska rida med Moa på julafton

TÄNKER DU MYCKET PÅ DITT UTSEENDE: Oftast
ÄR DU SKYLDIG NÅGON PENGAR: Nepp :p
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER: inte just nu nej
TYCKER DU DET ÄR VIKTIGT ATT HA MÄRKESKLÄDER: nej?
NÄR GÅR DU UPP UR SÄNGEN EN TYPISK HELGMORRON: Olika, Moa brukar dra tidigt till stallet så händer väl att jag hänger på, annars helt olika.

PÅ VEM/VAD AVREAGERAR DU DIG OFTAST: venne :o
HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU FUSKAT PÅ ETT PROV: lite ibland sådär (hehe) fast typ glosprov och sånt skit ;o
HAR DU PIERCING: i öronen? :p
VILKA ÄR DE VIKTIGASTE PERSONERNA I DITT LIV: Vilka? mina underbara vänner, familjen, släkten typ!

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0