Igår

Igår red jag ju ut med Moa och Lille-Pär och Veronica och Racer :D
vi red först en skogstur i regnet i ca en timme. Mest skritt men även lite trav där han var jättepigg och när vi skulle trava på en stig i skogen så stannade han, kastade sej fram och började galoppera. haha gullegubben :'D
Sen red vi på volten och rundbanan i ca. 45 min. Det gick jättebra men det blev mörkt. Jag jobbade honom i trav och han gick jättefint och jobbade mycket.
När jag galopperade samtidigt som Moa och Lille-pär så blev han jättepigg och sprang skitfort ;) han är så gullig!
Vi hade sjukt kul och det gick jättebra för allehopa! Det är kul nu när man märker att det börjar funka riktigt bra för oss och jag börjar förstå hur jag ska rida honom och sådär. det känns jättebra! Efter 4 månader men det tar ett tag att lära känna en ny häst och sådär. 4 månader tsm med Zune :) ♥

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0