Tjock

Idol är fan grymt! Bagge: Jag håller inte med min fru! xD haha jag höll på att kissa på mej, han är så jävla klockren, om han inte är kvar nästa år är inte jag det heller..
haha och Moa å Linni är lika grymma som vanligt men Emil var INTE bra. haha han var typ sämst :p
Btw. så var jag ju i stallet idag och red min lilla prins. Det gick jättebra, skulle ha lektion för Annelie men hon orkade inte så då hjälpte Moa mej lite, det kändes jättebra bara det at han var liiite för seg xO
Dom senaste gångerna har det inte gått bra för oss, senast var det nog för att jag red med Moa och han kan bli lite taggad av andra hästar och det blåste SKIT mycke!
Imorn ska jag och Moa rida (klockan 10! för hon ska få gäster) DÖDA MEJ!
men aja, vi ska rida ut och galoppera upp för galoppbacken. Måste ju skaffa sej lite muskler ( säger jag )
När jag kommer hem blir det väl träna xD
har en massa och skriva egentligen men orkar inte, har ju inte orkat på ett tag så har en massa att skriva nu oxå :p
Idag hade vi fysikprov och det gick väl bra, svarade på alla frågor inklusive VG/MVG frågorna, och kände mej säker på alla,  så ett C kanske jag kan få iaf :D
slänger in en bild på sötaste Zune:
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Tidigare kommentarer:
Postat av: C

Katta shut up och sluta klaga jag börjar 8 !!!!!!!!!!!!!!

2011-10-08 @ 10:33:19

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0