Den rätta killen vill bara förändra en sak med dig, och det är ditt efternamn

Tjenis!
Ska berätta lite om dagen :)
Först så åkte jag ut till ridskolan, vi hade hopplektion :) tyvärr fick jag inte ha Kilroy :'( Hade frida. men det gick helt okej, bara det att hon fjantade sig efter ett tag.. hon sprang på sidan hela tiden och hade inge driv..
Mamma hyrde en bil som hon var tvungen att lämna tillbaks så då åkte jag hem direkt efter lektionen och sen drog jag till Zune! :D
Han var jättemysig idag. Red en tur i skogen. red på långa tyglar när vi skulle iväg och lät han gå vart han ville, först drog han upp till Annelies och Uffes hus där tyckte jag vi kunde vända så vände honom och då gick han ner till skogen mellan hagarna, stannade en stund och sen vände han, då tyckte han att vi kunde gå hem igen, gullegubben :')
men sen red jag en skrittur i skogen och tappade bort mej lite men tur att man har en superponny som hittar ;)
fixade lite i stallet, missade precis tåget så fick sitta en timme på Kårsta station och vänta på tåget..
Nu har jag städat mitt rum, duschat och ätit. Snart blir det väl tv och sen sova tidigt. Man blir rätt slut av en helg med 6 timmar shopping och typ 5 timmar i stallen.
Aja, här är bilder från dagen:
Jag och Frida :)
hihi :)
Hoooppa :D
Jag som hoppar och Sandra me Chewal i vägen :)
Den blev sne :(
Söt-Zune
När jag vänta på tåget ;)
Gulligt (a'
sne :(
Förlåt för att några är snea och att det är riktigt dålig kvalité. Tagna med mobilen och den är k-nas.

Vad har ni gjort idag? :)

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0