Tjejen: Har du med dig allt? Killen tar tjejen i handen och säger: Nu har jag!

Tjatja bloggen!
Sitter i skolan nu och typ tråkar :)
Efter skolan drar jag och Moa till hööks och köper en jacka och kollar på saker. Sen blir det köpa godis och grejer till tältningen!
imorn drar vi på morgonen då, men det suger att vi ska upp halv 7 dagen efter!!!!
ingen ide att vi lägger oss då för då kommer vi ändå inte komma upp. Sen har jag ingen aning om hur det blir... ska till stallet tror jag men ska oxå till pappa och vet inte om jag ska få skjuts eller sova hos nån eller vad, men det lär lösa sej :)
nu ska jag kolla när bussarna går, puss på er söta!

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0