Fuck This

Livet brukar nästan alltid va på topp men har kommit in i värsta depp-perioden..
I Torsdags hände en massa saker jag tyvärr inte kan ta upp på bloggen.. kompisar, skola och sådär.
Idag hade jag ingenstans att sova så fick typ panik och nu är jag tvungen att sova hos pappa, kanske ska till täby, men remsan räcker inte fram och tillbaka, när jag dessutom ska till Kårsta imorn.. Så får väl sitta ensam i ca 8 timmar och deppa.. helvete!
har en MASSA plugg att göra oxå, men kan inte plugga när jag mår såhär, behöver träffa ett par sköna vänner och bara flumma runt.. Har 100 sidor om litteraurhistoria som jag ska kunna till onsdag -.- Jävla äckelskola som tog bort hela pluggdagen igår till att leka..!?
Hade dessutom gjort mig skitfin, och fick till perfekta sminkningen som nu är utkletad i hela fejset.. Sånt får mig på ännu sämre humör!

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0