Liten bloggpaus?

Har visst blivit lite sådär med bloggandet den senaste tiden.. Har inte haft ork, tid eller inspiration. Men ska nog börja igen :)
.
Idag har jag varit i stallet i 6 timmar. Försov mej först så moa ringde när jag egentligen skulle suttit på tåget, haha :p
Gjorde först iordning honom men det blev världens typ storm? så ställde honom i boxen så fick han äta lite, var ju lunchdags.. Passade på att äta lite jag med :)
Sen tog jag ut honom och red i ca. en timme. Efter det fick han stå inne i typ en timme och äta klart och jag hjälpte moa med lite saker. mockade och sådär, sen lekte vi liite med hundarna medans vi väntade på hennes mamma.
min dag då, puss!

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0