Fredagsmys

Blev lite andra planer än tänkt ikväll!
Var ju i stallet med Moa och vi red ut på en jättemysig tur tillsammans med mysiga hästar. Helt sjukt fin solnedgång oxå! barbacka såklart ;)
Och var sjukt när att bli ihjälsprungen av en stor kallblodstravare! :o När jag och Moa skulle gå och hämta Ullis i hagen så kommer Stjärna, Ofelia och Ullis mot oss. Ofelia stannar framför mej så jag går fram och kelar lite och klappar osådär. Moa är nästan framme vid Ullis när Stjärna får damp och drar iväg i galopp och dom andra hästarna efter, så Ofelia springer nästan över mej men jag stod ju och klappade henne så tryckte ifrån mej mot henne så jag klarade mej precis. Så jävla läskigt!!
Haha, och sen kommer lilla Zurfa springande efter. Så sjukt gullig hon är alltså! Vill alltid vara som dom stora, och hennes bocksprång! :D
.
Nu när jag kom hem fick jag reda på att mamma ska köpa bilen idag istället för imorn så snart har vi en bil!  :D
Då ska vi ka till pappa och träffa honom en stund ikväll, mys! Han åker ju till Vengern (Stavn.?) Alperna imorn och kommer inte träffa honom på över en vecka.
Ikväll när jag kommit hem så ska jag kolla på några filmer jag laddat ner. Puss!

Tidigare kommentarer:
Postat av: Moa

Det är olagligt att ladda ner!!! ;)<3

2012-02-10 @ 20:02:38

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0