Imorgon då..

Hinner inte blogga imorn eftersom att jag åker tidiiigt.. 10!
Iaf, då ska jag spendera 2 timmar av mitt liv på tåget till Kårsta för att åka till stallet och träffa Zunisen som jag inte träffat sen i lördags. Sen åker vi hem till Älskling och hämtar grejer och drar sedan hem till mej! :D
På lördan drar vi iväg till solvalla och ska hålla nån ponnyridning och efter det bär det av hem till mamma igen :)
Och sen är det looov. Fast har redan varit det en dag men.. :)
När jag kommer tillbaka efter skolan har jag inte varit där på två veckor, N A J S!
(Jag och ZunePuneBebis)

Tidigare kommentarer:
Postat av: emmaaaa

jag vill ha sommar nuuuuuuu! <3

2012-02-25 @ 14:58:49

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0