Mer om Grekland då..

Är ju så sjukt taggad så då får ni veta mer.. haha vet inte hur det går ihop men? ;o
Jag och min familj hos pappa (7 st) ska åka till Lefkes, Grekland den 16e Juni. Där har vi hyrt ett hus på 180 kvadrat, alltså större än huset hemma. 3 våningar, 4 sovrum, 4 badrum. pool osv.
Huset ligger lite uppe i bergen så utsikten från huset och poolen är berg och medelhavet!
Vi ska även hyra en bil så vi kan åka runt och sådär. Vi ska ju åka till massa stränder och bada. Finns nåt stort vattenfall i närheten oxå :)
Det kommer bli en sjukt kul resa som jag längtar sjukt till!
Jag vet att ni kanske inte brydde er om allt jag skrev men asså är så sjukt taggad så var tvungen att skriva av mej ;)

Huset
puss

Tidigare kommentarer:
Postat av: Emma

Avundsjuk... -.- <3 Men fett kul för er ! :D

2012-02-07 @ 19:21:35
Postat av: JB

GUD VAD NAJSS!

2012-02-07 @ 20:15:20

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0