Världens lyckligaste tjej!!

2012 here i come!!
Eller juste, 2012 har ju redan kommit till mig!
.
Aja spela roll. Det jag ville komma fram till var att jag är världens lyckligaste tjej!! (som jag nämnde innan)
Jag fick precis reda på att vi ska åka till Grekland med stor-familjen om 4 månader! :D Så sjukt glad så jag typ dör!! Den 16 Juni åker vi.. Åh, berättar om mer detaljer osv. senare! :)
Och sen är det ju Gransnäs oxå!!! :DDDD
Och Järvsö på sportlovet! Vad har jag gjort för få vara så här lycklig?? Mina föräldrar är bäst!!
ÅH LML PÅ RIKTIGT!!

Tidigare kommentarer:
Postat av: saghis

Jahaa nej gud va kul! :-)

nja känner till namnet!

Jaha hon visste vem Ronja Min var då eller menar du nån annan häst? :) nu har jag en ny häst som jag satsar mer på!

åååh trav är så underbart! :-D

2012-02-03 @ 21:38:38
URL: http://sagaivarsson.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0