2012

Kom hem igår kväll men orkade inte blogga då..
och nu orkar jag inte skriva så mycket :p
Men vi åkte skidor i 5 dar tror jag, 1 i björnrike, 2 i vemdalen och 2 i klövsjö. Hade nya skidor så det tog ett tag för mej att vänja mej vid dom, har fortfarande inte vant mej helt tyvärr :/
Natten till onsdan hade det kommit en decimeter snö så vi åkte en massa i skogen där det var helt mjuk snö och inte uppkört. Riktigt härligt var det!
Sen igår så körde Alfred på min fot med en sån här spark så den blev blå igår och svullnade upp lite, nu är den bara större en min högra.. :(
Har inga bilder på datorn just nu så ni får en gullig bild på mej och Cornelia:
Puss!

Tidigare kommentarer:
Postat av: crullis

sjuuuuuuuuuukt snygg hon till vänster är ;) haff asså

2012-01-07 @ 16:10:23
Postat av: Hon med självförtroendet på topp

Sötisar! :)

Träffas idag elr imorgon? :D<3

2012-01-08 @ 11:31:49
URL: http://moathorngren.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0