10 saker ni kanske visste om mig

1. Jag + skjortor = sant ♥
2. Jag har spelat ishockey
3. Jag stör mig sjukt på när man inte sitter jämnt vid matbord, (om man är fem och ingen sitter på kanten t.ex.)
4. Idag skämde min kompis ut sig totalt! och jag var med </3
5. Jag har precis börjat spela gitarr ((:
6. Jag har sjukt torr och konstig humor.
7. Jag tycker nästan varenda kille jag ser är snygg på ett eller flera sätt, haha..?
8. Jag tycker jag äter mycket, men när jag ser hur mycket vissa killar äter så tar jag det tillbaka :o
9. När jag vill nånting, så ser jag till att det blir av.
10. Och jag har väldigt stora (och många) drömmar!

Tidigare kommentarer:
Postat av: Emma

Vad var det som hände ? asså pinsama grejjen? :D

2012-01-27 @ 12:57:46
Postat av: Olivia

Det visste jag! :D

2012-01-27 @ 12:58:08
Postat av: Mimmi

Jag visste det :) <3

2012-01-31 @ 14:12:51
URL: http://mimsan.webblogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0