En stor fet DISS till personen som skapade detta "test"

[ ] Du har en pojkvän.
[ ] Du har ett eget rum.
[ ] Du har en mobil.
[ ] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[ ] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[ ] Du klär dig som du vill.
[ ] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[ ] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ ] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[ ] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[ ] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[ ] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[ ] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ ] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[ ] Du vet vad som händer i världen.
[ ] Du bryr dig om folk.
[ ] Du är nöjd med ditt liv.
[ ] Du kan mer än ett språk.
[ ] Du har ett smeknamn.
[ ] Du har ett husdjur.
[ ] Du kan hela orden från 10 låtar
[ ] Du har inga "fiender".
[ ] Du är en ganska snäll person.
.
0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

.
Behöver få skriva av mej..
Vem fan har sagt att man är lycklig bara för att man har en massa grejer? vadå det finns en pool i din gård? vem fan har sagt att jag mår dåligt bara för att jag inte har en pool?
Ha massa saker och att vara lycklig är två helt olika saker. Jag skulle inte bli lyckligare för att jag fick en t.ex. Iphone.
Jag känner flera personer som är "bortskämda", har en massa saker i det här testet, som kanske inte är världens lyckligaste.
Och jag kan säga att skulle jag göra testet skulle jag nog få mellan 0-10. Jag har inte en massa saker.
Vill ni veta en sak? Jag äger ingen egen mobil, inte en dator, ingen kamera, ingen iPod, ingen iPad, jag har ingen pool, ingen bil, mina föräldrar är inte tillsammans, jag har aldrig gått på "riktig" konsert. A en massa saker kan jag rabbla upp.
Och vill ni veta en till sak? Jag är hur jävla lycklig som helst! Jag har allt jag vill ha.
Det går inte att köpa lycka. Det är nåt som bara finns där!
.
Kommentera gärna vad ni tycker!

Tidigare kommentarer:
Postat av: Anonym

[ ] Du har inget självförtroende alls.

ahahaha blir man lycklig då?



aja, bra skrivet :)

2012-01-25 @ 18:23:44
Postat av: I

Jag tycker om dig hur mycket du än äger! <3 fast bara för att man har mycket saker så behöver det inte betyda att man agerar som en bortskämd bitch ;)

2012-01-25 @ 18:37:33
Postat av: Moa

Grymt skrivet! :D<3

2012-01-27 @ 12:57:43

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0