Tisdag

Idag hände inte så mkt i skolan..
Efter drog jag iaf fall till stallet och tömkörde Zune lite. I början höll han på att fjanta en massa, blev lite smått irreterad eftersom att han har gjort det förut, men sket bara i vad jag sa. Han vände och när jag styrde honom tillbaka så gick han ett helt varv så han kom tillbaka igen och tömmarna snurrades en massa. Tillslut fick han rygga sista biten eftersom det inte gick att vända på honom..
Då gick jag ner på volten istället och fortsatte där och då gick det bättre, höll på några gånger men gav sig snabbt. Efter ett tag lyssnade han och gjorde som jag sa :)
Hoppade upp och travade några varv oxå, kände att han lyssnade lite bättre så, fick träna balansen lite oxå när jag kunde hålla i mej i "ringarna". han var sjukt underbar då!
Nu har jag kollat på lite tv-serier på tv3play och myst.
Nu städa och packa lite sådär, puss

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0