Dålig Uppdatering, Tack Jag Vet!

Ska börja blogga igen nu.. Sorry för dålig uppdatering men har inte haft tid, ork eller nåt att skriva om. Då låter jag helle bli än å skriver nåt ointressant inlägg om.. hm venne men iaf! :)
.
Var ju i Järvsö under lovet och åkte skidor, det var grymt kul bara det att pappa skadade sig :( Han åker som om han är typ 17.. aja, tur att han hade hjälm iaf för annars skulle han nog inte mått så bra iaf.. Tur att det inte var för några år sen!
Men annars var det chill.. såg massa snygga killar, speciellt en; Långt hår!! Typ dog vad snyggt :o
Imorn ska jag till stallet och köra Zurfen tsm med Moa som ska köra Ullis. På lördag ska jag först till stallet och rida Plutt och sen till en kompis på tjejkväll. Mys!
På Söndag drar jag först till Täby nånstans och spelar badminton och sen ska jag till Täby C med Dani och Ida.. Ulrik Munther och Jean Banan skulle dit så dom ville typ kolla.. Haha, men Ulrik är ju gullig iaf! fast har sett honom förut en gång.. Sånt där tycker jag inte är så jättekul faktiskt. bara massa jobbiga fans.. Usch!
Och sen nästa vecka har jag prao. Har äntligen hittat en prao; I stallet där Zune står, haha! Fett chill <3

Tidigare kommentarer:
Postat av: Mimmi

Sean <3

2012-03-11 @ 19:28:39
URL: http://mimsan.webblogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0