Födelsedag, 17 mars ♥

Fyllde ju år för snart två veckor sedan men hade ju en liten bloggpaus just då så därför kommer det nu :)
Så nu är jag 15 år gammal, får cykla utan hjälm och ha sex lagligt!
Min 15-årsdag var grym, drog till stan med Dani, Cornelia och Mimmi. Hade ingen aning om vad vi skulle göra :)
Dom bjöd mig på cybertown.. Det är sjukt kul! Och sen bjöd dom även på mat. På kvällen var Mea här och sov hos Felicia så vi låg och pratade ett bra tag in på natten.. Riktig lyckad födelsedag!
.
I present fick jag; Mysig pyamas från Monki, Kuddar till rummet, En ny sovsäck, T-shirt från London, Adidas-kasse, Big Brother 24-7,  Ansiktsmask, deodorant, Choklad, nagelack och en jävla massa kondomer!
En supersöt mugg som mimmi gjort! <3
200 kronor, 2 lotter (vann 50 kronor), armband, blomma, presentkort på: Åhlens 200, H&M 300 & Gina Tricot 500 :)
Lakan, tavlor, nagellack, boken "egoboost" av Isabella Löwengrip, Baddaren (en bok) och godis! :D
Jättenöjd med min födelsedag, tack allihopa! ♥

Tidigare kommentarer:
Postat av: Mimmi

Egoboost äääger!! :))) <3

2012-04-01 @ 00:10:05
URL: http://mimsan.webblogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0