Första prao-dagen

Idag var då första dagen på praoen.. rätt chill. Började klockan 10 och slutade 4 :)
Först när jag kom så började jag med att rida Zune! Det gick jättebra. Först red jag honom på långa tyglar i skogen och han fick välja väg. Han gick en liten runda. Sen drog jag till volten och travade, galopperade och hoppade ett litet hinder! Han var jätteduktig. Slutade med att jobba med halt och igångsättning på långa tyglar. Det är jättekul för han är så känslig för sisten. Jag behöver bara sätta mig djupt i sadeln så stannar han och spänna låren lite lätt så går han framåt! :)
Efter det så mockade vi hagen.. Inte så jättekul men mysigt att stå i solen å gosa med hästarna! Remington är så sjukt söt! tihihi..
.
När jag kom hem så var det så fint väder så gick en promenad med musik i lurarna ungefär 45 minuter..
Nu blir det Big Brother.
L O V E

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0