Sälen 2011

Bjuder på en liten gullig bildserie från när vi var i Granfjällstöten i Mars förra året:
Första hoppet, failar lite...
Landar, halvtaskig balans men håller mej kvar uppe iaf..
HAHA!
Andra hoppet, jävlar vilken bakåtvikt jag fick!
Ni ser, omöjligt att landa rätt.. Söt förresten!
Landar, fy satan vad ont det gjorde att landa rakt på röven på stenhårt underlag!
Låg sådär i ca. 20 minuter och hade svårt att andas.. Kunde inte röra på mig och ryggen sa emot.
.
Efter den där lilla flygturen förstördes allt. Vågade inte hoppa ens små, små hopp. Delvis för att ryggen inte klarade av det och för att jag blev rädd. Fick börja om från början igen då.. Efter drygt 10 års träning!
.
Aja nog om det. Jag lever iallafall och det är sjukt kul att kolla på bilderna efteråt! Visade för mamma idag och hon höll på och kissa på sig! Så tänkte att ni kanske också ville få er ett gott skratt! x'D

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0